onsdag 19 november 2008

19 nov'

Redovisning idag. Gick väldans bra faktiskt!

Sen åkte vi (jag, Linn & Karin) tillbaka till Västerås och gick till Spicy, så gott. Sedan gick jag och Linn på stan ett tag. Jag var och bokade tid hos nailstore nästa torsdag! Ska göra naglar igen. Finally. Som jag längtat! Känner mig nästan "naken" utan dom, så ska bli kul :)

Sedan åkte vi hem. Det var jobbigt att gå på stan. Haha.

Ikväll blir det träning. Sedan blir det bara lugnt. Ska bli så skönt att slippa ha något bestämt utan bara åka hem och göra ingenting. Imorgon är vi lediga, då blir det storstädning, tvättning och kanske lite pynt? Jag har faktiskt sett flera som börjat hänga upp stjärnor i fönstrena.

8 dagar kvar.

1 kommentar:

Anonym sa...

va skönt att redovisningen gick bra :D men du har allid varit så bra på sånna där saker. jag hade också en redovisningen i skolan, för två veckor sen ungefär. fast då var det ju såklart på engelska, haha. för ett år sedan hade jag aldrig klarat det, men det gick faktiskt riktigt bra. :)
snart muckar kristoffer, va skönt att få hem honom igen. kul att ni även ska till London, det är en häftig stad. :D
saknar dig väldigt mycket, puss puss!