lördag 22 november 2008

Lördag

Börjar med uppdatering från gårdagen.

Träningen gick kalas. Mina nyinköpta träningsbrallor var riktigt bra. Satt hur skönt som helst och det kändens nästan som att man inte hade byxor på sig! Underbart. Efter träningen gick jag och Karin till coop och handlade diverse saker inför matlagningen.

Vi lagade en supergod tacopaj. Och så drack vi lite vin till. Så gott. Vi kikade på idol, sedan satt vi på en film. Dagboken. Som Karin hade med sig. Sorglig film men otroligt bra.

Det var så skönt att vakna upp imorse utan ångest, torr mun och huvudvärk. Haha! Jag gick upp vid 10, åt melon och sedan traskade jag ner på stan. Underbart väder. Snö och sol. Perfekt. Gick runt på stan i ett par timmar och inhandlade lite julklappar! Sedan gick jag hem, slog in klapparna och sen gav jag mig ut på en promenad. Kom precis hem. Så skönt väder.

Ikväll ska jag på bio med Linn, Jess och Anna (?). Vi ska se Madagaskar 2. ;)

5 days remain...

Inga kommentarer: