tisdag 31 mars 2009

Halo

Jag är kär i denna låt av Beyonce. Den är underbar.

Everywhere I'm looking now
I'm surrounded by your embrace
Baby I can see your halo
You know you're my saving grace
You're everything I need and more
It's written all over your face
Baby I can feel your halo
Pray it won't fade away.

Idag träffade vi gruppen i skolan här i Västerås. Vi jobbade vidare på Karins idé, så det blir nog bra till slut. Ska ses imorgon igen. Sen tog jag mig i kragen och köpte bakgrejer. Så jag har bakat vaniljbullar idag. Behövs till min födelsedag som är nästa vecka!

Ikväll blir det träningspass med Anki. Annars inga speciella planer. Ska laga wok med skaldjur ikväll. Ganska enkelt men gott!

Sen läste jag ett mail från vår lärare att våra hemtentamen fanns att hämta på expeditionen... Nervöst. Det får bli på torsdag!

Inga kommentarer: