onsdag 1 april 2009

1 april,

April. Min månad. Och Linns. Födelsedagar! Wie. Och våren har kommit till Västerås. Det är underbart ute.

Var ute och sprang på förmiddagen, det var så himla varmt och skönt. Jag har till och med invigt mina sommarskor idag, typ ballerina-liknande. Inte ett dugg kallt var det. Efter mötet med gruppen gick jag och Linn till karamellfarbrorn och inhandlade lite godis... Jag är nog sockerberoende. Så gott är det. Sitter här nu med min påse.

Dagens besvikelse måste jag också berätta om. Några brev hade kommit när jag kom innanför dörren, bland annat från H&M. Till min fasa så läser jag "Var först med höstmodet! Beställ förhandskatalogen senast 8 april". Höstmode tänkte jag, de måste ha tryckt fel, vårmode ska det ju stå. Men sen så slog det mig... ja, nu är det ju snart dags att börja handla höstkläder. Det är så tragiskt! Jag har inte ens börja shoppa sommarkläder än. Huh!

Åh, föresten. Jag har ju lovat att lägga upp bilder på lägenheten! Det ska ni få se. Det kommer i nästa inlägg :) Så håll utkik!

Inga kommentarer: