torsdag 3 september 2009

"Nollorna är gaaaalna"

Ja, våra "nollor" är helt galna. Helt crazy! Igår var det först brännbollsträning, därefter förfest på Harrys och sen avslutat på Dekår. Jag agerade "Nykter Fadder", vilket jag uppskattade, speciellt idag! Hehe... Hade trevligt ändå! En hel del dilemman uppstod igår, brandlarmet på Dekår gick och att få ut cirka 150 fulla/stupfulla studenter är inte det lättaste. Och att samarbeta? Det finns inte ens på världskartan. Men, brandkåren kom, det var lugnt och sedan fick de festa vidare. Tur att det fanns en del nyktra faddrar som kunde styra upp det hela! ;)

Halv ett igårnatt åkte vi från Eskilstuna. Hemma i Västerås vid halv två. Det var skapligt segt att gå upp 07.00 imorse. Heeelt trött! Men som tur var, fräsch utan torr mun och annat. Det lönar sig att vara nykter ibland. Lektion på förmiddagen. Lite seg i skallen var man allt, men det gick. Nu är jag hemma igen.

Blir trerättersmiddag ikväll. Anledning? Jo, jag och Kristoffer firade 2,5 år igår och jag var inte ens hemma. Sen imorse vid halv 8 när jag höll på att klä på mig säger Kristoffer halvsovandes.
- Det finns en present till dig gömd i garderoben...
Jag börjar rota runt och under min kläder ligger en present. Då har han köpt en helt ny NIKE sporttopp. Hur snygg som helst och precis vad jag behövde! Han är världens bästa :)

Så ikväll har jag styrt upp med trerätters. Just nu är han i skolan, men han kommer vid 19.00. Då blir det mat.

Myskväll blir det sen. I helgen blir det även lugnt. Jag bara kände att jag ville chilla denna helg. Så, så får det bli.

1 kommentar:

Emelie sa...

haha jag vet, fastnade i det när jag låg hemma och var sjuk! nu kan jag inte sluta! jag börjar känna mig bättre så jag tror/hoppas att det inte är svininfluensa! Men man blir ju orolig när man hör allt folk dör i vår närhet! ca 5 fall som har insjuknat i enköping också! Tkr att det är läskigt! Vi måste ses nåt sen när jag är frisk igen! :) PUSS<3