söndag 4 juli 2010

Stek, stek, stek

Godmorgon! Eller god förmiddag kanske.

27,5 grader varmt i solen i denna stund. Huh! Riktigt hett ute idag. Har lessnat lite på att sola nu, har mer eller mindre legat i solen i flera dagar. Tar en lite paus idag tror jag. Blir kanske lite på eftermiddagen eller så.

Igår var vi nere på stranden till ungefär 14. Sedan åkte vi hem och jag låg på baksidan till 15.30. Skönt var det. Blåste som bara den! Runt 16.45 gick jag och pappa ut och sprang, blev 4,5 km i 28 graders värme och stekande sol. Ingen bra idé! Var heeelt slut. Men det var ju givetvis värt det. Så skön känsla efteråt! Sedan var vi iväg och åt god mat på ett ställe vid namn "Sill&nubbe". Jag åt varmrökt lax med ljummen potatissallad och citronaioli. Hur gott?!

På kvällen blev det bara lugnt. Helt slut efter en heldag i solen och ett träningspass. Jag planerar att åka hem en sväng på torsdag och vara hemma en vecka. :)

Men nu ska vi snart iväg till Mediamarkt, blir kanske en ny mobil idag! Vi får se! Uppdaterar senare om det.

Ha en fin dag!



Mys från i midsomras! Foto: Sampa.

Inga kommentarer: