tisdag 25 januari 2011

I mina öron när jag tränar

Jag är en hyffsat allätare när det gäller musik och har haft mina delar av livet med olika smaker. Men nu, när det blir mycket löpning blir det givetvis mycket house, trance, techno men även en hel del r'nb och rock. Helt enkelt musik med lite tempo!

Några favoriter för tillfället är:

Uhn tiss uhn tiss uhn tiss - Bloodhound Gang (skön springlåt)
Desert Walk (feat. Outlandish) - Kato (även denna skön att springa till)
I just had sex - The lonley island, Akon (helt absurd text egentligen, haha, men skön låt)
Seek bromance (aviici vocal edit) - Tim Berg
More (Redone Jimmy Joker remix) - Usher
Pass out - Tinie Tempah

Lyssna och njut!

--

I övrigt har jag precis druckit upp min goda hallonsmoothie efter ett trevligt träningspass. Blev ben och löpning. Lite seg i kroppen efter mördarpasset igår, men tog mig igenom det ändå!

Hoppade lektionen idag då jag kände att det förmodligen inte skulle ge mig någonting vettigt inför uppgiften vi har i skolan. Blev hemma och skrev lite på projektbeskrivningen istället. Vi ska välja ett textslag (typ provocerande), ämne att skriva om (typ ekonomi), till vilket medium (typ tidning) och sedan målgrupp (typ ungdomar). En 6 hp-uppgift så det krävs lite bra skrivande här! Jag har valt att skriva om näringslära... känner mig motiverad till det, eftersom jag är väldigt intresserad och även har en del kunskap att tillföra.
mGoogle-bild.
Smoothien gjordes på kesella, mjölk, frysta hallon och en skvätt funlight wildberries.

Inga kommentarer: