måndag 28 februari 2011

Grr!

Måndag! Ny vecka, ny start. Motiverad.

På förmiddagen drog jag iväg till gymmet. Blev 50 minuters löpning idag. Men blev sur för att jag var tvungen att avbryta efter det. Kristoffer & hans kompis var klara och ville åka, så fick inte fortsätta så långt som jag hade tänkt. Grr, på den! Då vart jag bitter. Nåja, bättre än inget typ, hehe... Mend det värsta är att när jag bestämt mig för något, då är det så, och då har jag svårt att acceptera ändringar! Vilket hände just idag.

Nu tänkte jag göra iordning lite mellis. Börjar känna lite sug i magen efter det! Ikväll följer jag med Kristoffer på jobb. Imorgon är det kursstart, forskningsprocesser heter kursen. Låter jävligt intressant va? ;) Hehe. Förberedande för exjobbet, känns viktigt!

Sen har jag inplanerat jobb både torsdag, fredag, lördag. Här ska tjänas pengar!




Har ni prövat denna? Är jättesugen på att prova men har inte hittat den på ICA än!

2 kommentarer:

Röven sa...

Kom till Maxi enköping och handla den av mig vettja ;) <3

mariellllle sa...

eller så åker du till kära hemköp i kolbäck så ska jag bjuda dig på en ;) Annars smakar den väl helt okej :))