tisdag 1 mars 2011

Dubbelpass!

Tisdag. 1 mars.

Skola till lunch, kursstart idag. Hrm, blir en intensiv kurs, men troligtvis givande som bara den! Det gillas. Därefter hem, slänga i sig lunch, ner på stan, lämna böcker på biblan, hämta ut skor som hade klackats om. Därefter hem, och på eftermiddagen satt jag och skummade igenom 5 exjobb från förra året. Intressant.

Ikväll har det blivit träning på hög nivå. Körde spin/puls tillsammans med Fanny, och därefter jympa/bas (som jag gjorde lite mer på medelnivå) tillsammans med Karin. Lite seg i kroppen nu! Men jag gillart, endorfiner är min grej liksom ;)

Imorgon är en speciell dag. Det är den 2 mars. The day liksom! 4 år har vi spenderat tillsammans, jag och Kristoffer. DET är kärlek. Haha.

Detta är den allra första bilden som togs på oss tillsammans. Utanför Enköping i Bresse som vi så snyggt kallar det i Enköping. En strand helt enkelt. En äcklig strand. Haha!

m
Nu undrar ni säkert vad vi har för storslagna planer på vår 4-årsdag! Helt ärligt har vi knappt bestämt nått än, trots att man kanske borde ha gjort det, typ bokat bord på nån nice restaurang. Men vi både kom fram till att det är så "klyschigt", så vi får se vad vi gör. Kanske drar och tränar tillsammans och gottar oss med en swebar? Det känns som oss. HAHA!

1 kommentar:

Emelie sa...

Grattis på er 4-årsdag! :D