onsdag 30 mars 2011

Idag

30 mars 2011. Idag var det sista dagen på denna förberedande kurs inför exjobbet. Vi har sista inlämningen på fredag klockan 12.00 och jag tror att jag precis skrev klart uppgiften. Ska korrläsa några gånger igen.


På måndag, klockan 9.15 tar exjobbet fart. Jag är rädd! 3 år har snart gått, jag ska påbörja mitt examensarbete på måndag. DET är tametusan helt galet. Nervös gånger hundra! Men, exited också såklart.


Idag är det underbart väder ute. Jag är lite krasslig och kan tyvärr inte träna idag heller. Det är tråååk. Kan inte ens powerwalka eftersom halsen är knas. Och vem vill ta en lugn promenad, egentligen? Inte jag, det är tråkigt. Antingen ska det tränas, eller inte tränas.



Inte direkt oroliga för exjobbet här va? ;) Rookisar på hög nivå!

2 kommentarer:

Karin W sa...

haha snygga!! men tänk om vi visste den kvällen hur nära vänner vi skulle bli?

sophie sa...

Hej! Hoppas du mår lite bättre!
Ett tips till halsont: en vitlöksklyfta, faktiskt sjukt bra, funkade direkt nästan!
Lite ont i magen och dålig andedräkt- men vad gör de ..
=)