torsdag 31 mars 2011

Lovely!

Vaknade upp imorse och mådde mycket bättre än jag gjorde igår! Typ frisk! Jag slängde in en maskin tvätt, och började städa här hemma. 6 maskiner tvätt (typ hela vår garderob!). Nu är lägenheten superfräsch och all tvätt är ren!


Annars har jag inte gjort mycket idag. Var faktiskt iväg och tränade nu ikväll! Lugnt, ska tilläggas. Blev några ryggövningar och mage med Kristoffer. Sedan lugnjoggade och gick på bandet under 1 timme. Låter jätteansträngande, men löpningen var typ gå-spring. Känns superbra, så förmodligen är jag back on track igen om någon dag!


Nu jag har tryckt i mig lite kvällsmål bestående av kalkonrullar med mager ost. Ja, det är precis som det låter... Och en stor kopp te. Jag slurpade även i mig en proteinshake efter träningen! Persika-Mango-shake. Lovely! Nutritechs proteinpulver är oslagbart.


Mums!

1 kommentar:

Karin W sa...

hehe ja, nu sover han på mina fötter :P