fredag 1 april 2011

Freeedag,

... och bara att svira om till "jobmode". Ikväll klockan 22, jobbelijobb. Jag är lite trött. Ska försöka vila ett tag strax, trots att jag aldrig brukas lyckas... hoho!

Ingen träning har det blivit idag. Hrm.. Veckan har inte alls varit särskilt bra! Men, men... nya tag igen då. Imorgon har jag och Kristoffer bestämt oss för att GÅ till Erikslund. För att köpa betongspik, och därefter gå hem igen. Nu har jag skrivit det här, så nu är det försent att ångra sig! Men det ska tydligen bli varmt och skönt imorgon så why not :)

Nu: vila var det ja... Kom till pluto och parta ikväll!

MEN, jag har ju glömt att fråga er, och uppdatera er om mig angående SOCKERUTMANINGEN! Hur går det för er?! För mig har det gått bra! Men är sjukt sugen på godis just nu... men bara en dag kvar! Hejja hejja!

1 kommentar:

Karin W sa...

haha, jag har inte kommit längre än så där, inte skrivit i något på veckorna :P