onsdag 20 juli 2011

Oooh'

Hej, två veckor senare, typ! Aoch!

Har spenderat en vecka hos familjen utanför Norrtälje. Har tränat mycket. Ätit god mat. Avnjutit några öl. Inte kunnat sola för det inte har varit någon sooool. Nu är hemma igen. Har tränat. Städat. Pluggat. Följt med Kristoffer på jobb. Fått min nya vita iPhone 4, sjukt nice är den. Jag har vunnit en startplats på tjej-Lindingöloppet den 25 september (typ värt 600 kr!). Jag har fått klartecken om att jag är "klart godkänd" på mitt examensarbete. På söndag träffar vi Lisa & Sampa och planerar utlandsresa. Detta väder i Sverige just nu, det håller inte!

Vad gör ni vänner? By the way, ni träningstokiga vänner bör skaffa, om ni inte redan har, funbeat. En träningssajt där man kan lägga in sin träning! Hur skoj som helst. Där uppdaterar jag varje dag om ni är intresserade av att se vad jag tränar :) Ska bli bättre på bloggen också, men under sommaren blir det ju en aning snålt med inlägg!

Puss

1 kommentar:

Johanna sa...

Hallå där! :) Ännu en att bokmärka :)