söndag 28 augusti 2011

Oh, oh, oh

Jag är så laddad för att träna så att jag nästan vill bo på gymmet! Haha, gaaalet. Vill träna allt på en gång typ! Men nu ligger fokus på löpningen eftersom några lopp väntar. Ska bli riktigt kul. Hela september är typ bokat, iallafall helgerna, så det är också något jag gillar. Planering och jag, vi är ett! När det dessutom är träning som är inplanerat på helgerna kan jag inte annat än att gilla det. Lovely!

Som jag skrev i tidigare inlägg gick fredagens löppass inge vidare alls. Jag gör ett nytt försök idag tänkte jag. Hoppas för gudsskull att det går bättre idag. Jag tänker mig en längre runda.. kanske mellan 13-15 km. Jag ska försöka iallafall. Hålla ett tempo på typ 6 min/km, kanske något under. Vädret tillåter iallafall, supernice!

Har avverkat två jobbpass denna helg också. Ikväll väntar det tredje (restaurangfesten som alltid är på söndagar, när det väl är!). Kom precis på hur mycket jag faktiskt längtar till att bara få spendera en helgkväll i soffan med en bra film, minns knappt när jag gjorde det senast! Men, så är det när man jobbar i krogbranschen, och jag trivs hur bra som helst. Mina kollegor är toppen!



Härliga gänget efter vårruset i våras!


Jag behöver uppdatera mitt fotoalbum med träningsbilder såg jag nu också. Inget är väl så peppande som sådana foton!


2 kommentarer:

Karin W sa...

Jag kan fota :) Kanske kan ta med kameran imorgon!?

Fanny sa...

Jag vill också ha massa mer bilder. Dålig på att ta när jag tränar själv. Vi borde styra en dag alla tre :D