söndag 2 oktober 2011

Oktoberregn

Det regnar ute. Det är lite mys!

Gårdagskvällen blev heltrevlig! Linn kom hit runt 17-tiden så vi catchade upp om allt mellan himmel och jord. Vid 19-tiden var vi hemma hos Jess där förfesten ägde rum. Riktigt trevligt var det också, och skitkul att träffa alla igen. Alldeles för glest mellan gångerna! Drog ner till Pluttan vid typ 23. Reggae är ju inte riktigt min kopp te... så jag hängde mest på övervåningen och lyssnade på dj:n som brände av massa bra musik. Mot slutet väntade jag på Kristoffer som jobbade, jag var sååå trött! Tänk att avbryta festen med att sitta ner och vänta, satt och nickade av trötthet inne i köket. En av min chef och alla andra kollegor måste trott jag var helt wasted typ, haha. En av cheferna ba: "Anna, vill du ha en vatten?". Haha! Nåja, heltrevlig kväll iallafall!

Idag har jag inte gjort många knop. Soffläge, chill, massa filmer och mys! Precis som det ska vara. Har inte mått dåligt men varit sjukt trött! Känns som att jag missat massa timmar sömn så slocknade i soffan några gånger under dagen.

Ser fram emot veckan som kommer, en del spännande grejer väntar. Mer om det sen!



En gammal festbild på mig hemma hos Karin för lääänge sen!

Inga kommentarer: