måndag 3 oktober 2011

Måndag igen!

Varit ganska effektiv idag. Gick upp strax efter 8.00 och sedan har jag hunnit med att tvätta, dammsuga, storhandlat och pluggat lite, eller kollat på en lektion via nätet.

Nu har jag precis landat i soffan efter ett dubbelpass. Idag blev det överkropp i gymmet. Alltså axlar, bröst, biceps, triceps, mage och rygg. Skakis efteråt! Sedan avslutades detta med ett spinning-pass. Det var en skön urladdning! Nu är jag sådär skönt trött i kroppen. Har precis tryckt i mig en hårdmacka med keso, ägg och lite kaviar. Mmmm!

Och just det, måste berätta vad jag lagade idag. Jag gjorde en GI-lasange som det hette, ett recept från hälsokokboken. Den blev riktigt, riktigt bra! Sååå god. Istället för lasangeplattor (pasta) så använde man zucchini som man skivade på längden. Hur god som helst vart den! Hojta om ni är sugna på receptet. Superbra som matlåda också! Och innehåller alltså inte särskilt mycket kolhydrater.

Imorgon ska jag iväg på en spännande grej, mer om det senare. Vill inte berätta alldeles för mycket innan det är liksom är klart!

1 kommentar:

Anonym sa...

recept tack :)
annakristinahansson.blogg.se

kram