tisdag 4 oktober 2011

Working woman!

Det trodde jag aldrig jag skulle säga! Haha.

Idag har jag fått två jobb. Dels så var jag på Karins jobb idag, TT. Där behövdes extra resurser då det är rätt mycket att göra för tillfället. Alltså, en extra-vid-behov tjänst! Hur bra som helst och det är dessutom inom min utbildning, kalasbra! Tack Karin som har gett lovord om mig till sin chef.. hehe.

Sen, så var jag ju på intervju på DinSko i fredags. Detta har jag inte talat öppet om då jag inte vill ge förhoppningar om något. Observera att jag endast lagt in mitt CV i en datorbas här och inte sökt en specifik tjänst. Vart kallad på intervju och idag ringde butikschefen och "ville ha mig". JIPPI! Detta är även en extra-vid-behov tjänst och passar mig alldeles utmärkt.

Då har jag alltså nu jobb på både pluto, DinSko och TT samt att jag läser 50% plugg på distans.




GLÄDJE!

Sen att jag börjar bli en aning krasslig, det skiter jag i! Alvedon-knaprande är grejen. För nu ska påbörjat upplärning idag på TT, samt morgondagen ska spenderas där. På torsdag & fredag är det DinSko. YEY!

1 kommentar:

Kickan sa...

Woho, workin woman!! Vad kul med ett jobb till! Nu kommer du köpa en massa shyssta skor ju ;-)