måndag 22 april 2013

Bra helg

Lördagens maskfest var riktigt kul! Dans inpå småtimmarna och kom hem senare än tänkt. Bra slö i skallen när jag skulle upp och jobba på söndagen. Men det var bara att kriga på!

Efter jobbet igår vart det häng med Karin, vi såg Snabba cash II & den var bra! Men första filmen helt klart bättre enligt mig. Gick och la mig i tid & sov som en stock.

Idag är det måndag igen. Veckorna springer förbi! I förmiddags drog jag iväg till Member för löpning på bandet. Det blev 10 km på cirka 54 minuter, kändes riktigt bra i benen! Efter det hängde jag på ett cross-pass under en halvtimme & riktigt bra ös där med! Skön genomkörare!

I övrigt en lugn måndag utan några vidare planer. Lite matlådefix senare!

Några bilder från maskfesten kommer här;












Inga kommentarer: