måndag 2 december 2013

Hoppsan!

Då hade det visst blivit december.

Hinner knappt påbörja en ny vecka förrän det är helg och dags att påbörja en ny. Precis så det känns! Tiden bara springer iväg. Nu är vi också fullmatade med uppgifter och inlämningar som ska fixas innan jul, så nu är det fokus & zombie-mode.

Kände mig helt ärligt lite småstressad i kväll efter middagen. Men, trots lite halvt seg, småstressad och otaggad tog jag mig till gymmet och gjorde ett grymt pass! LEGDAY. Monday, legday. Riktigt tungt och svettigt pass blev det och avslutade med 10 minuter backintervaller på bandet! Sen gick jag tillbaka till rummet och kunde finna ro att plugga lite. Träningen får mig att slappna av och stressa av, måste bara påminna mig själv om det dessa dagar då jag har mycket att göra. Klapp på axeln!

Denna vecka påbörjas core-utbildning och vi har en tjej här som varit utbildare på bland annat SAFE som kör igenom det med oss. Intressant och lärorikt! Näringsläran fortsätter och det är galet intressant fortfarande. Kommer nog bli en aning manisk när man verkligen börjar på få koll på vad allt innehåller.

I helgen åker jag till Västerås och hänger med alla fina vänner som jag saknar grymt mycket. Ska bli skitkul! Snart är det jullov för oss också. Herre.. snart ett halvår har gått på skolan. Ett halvår kvar.





Inga kommentarer: